
Измийте съда с лек препарат преди да го използвате за първи път. Винаги поставяйте малко количество мазнина или вода в съда, преди да започнете да готвите. Съдът е готов да се използва, когато мазнината е златисто кафява или когато водата е изпарена. Намалете температурата веднага щом храната започне да кипи или да се пържи. Не прегрявайте съда. Измийте съда веднага след употреба. Изплакнете внимателно след това. Поддържайте стоманената повърхност светла, като я изсушавате след измиване. За да избегнете петна във вътрешността на тенджерата, добавете сол, когато водата кипи. Дръжките могат да станат горещи, моля, използвайте ръкохватки.
Измийте ястието с лек препарат преди да го използвате за първи път. Винаги поставяйте малко количество мазнина или вода в съда, преди да започнете да готвите. Съдът е готов да се използва, когато мазнината е златисто кафява или когато водата е изпарена. Намалете температурата веднага щом храната започне да кипи или да се пържи. Не прегрявайте съда. Температурите над 240 ° C ще повредят покритието. Избягвайте остри предмети или надраскването на тигана. Измиването на тигана веднага след употреба удължава живота на покритието. Измийте внимателно след това и избягвайте екстремни температурни промени. Избягвайте съхраняването на храна в тиганите. Покритията на Fiskars не съдържат PFOA.
Моля, имайте предвид, че гаранцията на производителя на вашия продукт Fiskars покрива случаите на дефектна обработка и / или материали. Той не покрива износване, причинено от редовна употреба, злоупотреба или случайно повреждане.
Ако продуктът е закупен преди по-малко от 12 месеца, моля свържете се с търговеца, откъдето сте извършили покупката. Търговецът на дребно може да предложи продукт за замяна или кредит за съхранение, затова Ви препоръчваме да се свържете с търговеца на дребно на първо място. Ако търговецът на дребно не може да ви помогне, моля, следвайте инструкциите по-долу.
Ако покупката е направена преди повече от 12 месеца, моля, попълнете формуляра тук, като се уверите, че всички задължителни полета са попълнени със съответната информация. Моля, обърнете внимание, че всички запитвания трябва да бъдат придружени от цифрова фотография на продукта, като се уверите, че снимката (ите) е (са) от пълния текст и представете ясни доказателства за предполагаемата повреда / неизправност. Липсата на изпращане на фотографски доказателства ще попречи на обработването на Вашето запитване.
Моля, вижте нашият Локатор на магазини, за да намерите най-близкият наш дистрибутор до вас.
Моля, изпратете Вашето запитване до нашия екип за обслужване на клиенти на адрес exports.emea@fiskars.com, включително телефонен номер за контакт. Вашите данни ще бъдат препратени до съответния мениджър на акаунта, който ще се свърже с вас в подходящ момент.
За всички теми, свързани с връзки с обществеността, моля, попълнете формуляра тук, като се уверите, че всички задължителни полета са попълнени със съответната информация.
Продуктите на Fiskars нямат гаранция за цял живот в Европа. Гаранцията за всеки продукт на Fiskars е срещу дефектна обработка и / или материали. Това не покрива нормално износване, заточване, промишлена употреба или повреда, дължаща се на злоупотреба, небрежност или случайно повреждане. Ние ще сменим дефектните продукти, след като бъде направена оценка, която потвърждава проблем с качеството.
Продуктите няма да бъдат заменени, ако са нарушени или са по вина от страна на потребителя, т.е. ако продуктът не е бил използван по предназначение.
Ако не можете да намерите търговци на дребно, които продават резервни части за продуктите на Fiskars онлайн, моля, попълнете формуляра тук и член от екипа за обслужване на потребителите ще се свърже с Вас, за да помогне по-нататък.